INFORMACJE KONTAKTOWE

MASZ PYTANIA? Skontaktuj sie z nami:

WR Consulting Wiktor Ruminkiewicz
ul. Zakładowa 11
62-510 Konin
e-mail: kontakt@okshop.pl
tel. +48 570 440 413

Magazyn (zwroty i dostawy):
Ok Shop
ul. Zakładowa 11
62-510 Konin

Uwaga: istnieje możliwość realizacji zamówienia hurtowego z opóźnionym terminem płatności oraz zgodnie z procedurami jednostek budżetowych. 

    ZANIM ZADASZ PYTANIE ZAPOZNAJ SIĘ

    Najczęściej zadawane pytania:

    Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe (telefonicznie lub mailowo)?

    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto.

    Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

    • imię i nazwisko adresata,
    • dokładny adres wraz z kodem pocztowym,
    • numer telefonu do kontaktu z kurierem,
    • nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów,
    • adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego),
    • opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP.

    Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: kontakt@okshop.pl

    Jaki jest czas i koszt dostawy?

    Aktualne informacje o warunkach dostaw zamieszczone są na stronie https://okshop.pl/dostawy

    W jaki sposób dokonać zwrotu towaru?

    Towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dostawy. Prosty formularz zwrotu oraz szczegóły znajdziesz na stronie z regulaminem.

    Jakie są godziny pracy magazynu?

    W naszym sklepie paczki wysyłane są od poniedziałku do piątku od g. 7:00 do 14:00

    Czy towar mogę odebrać osobiście ?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

    Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

    Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

    Każda paczka wychodząca jest ubezpieczona. Ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

    Następnie zgłoś nam sprawę z opisem braku/problemu i zdjęciami opakowania. Każdorazowo po zapoznaniu się ze szczegółami znajdujemy dogodną dla Klienta formę rozwiązania problemu. 

    Płatność PayU nie przeszła, jak mogę zapłącić w takiej sytuacji?

    W każdym mailu z naszego systemu na dole znajdziesz dane do przelewu. W przypadku błędu płatności możesz wykonać zwykły przelew, a nasi pracownicy połączą przelew z Twoim zamówieniem. 

    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w powyższym formularzu jest firma WR Consulting Wiktor Ruminkiewicz (ul. Młodzieżowa 2, 62-510 Konin). Dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania przesłanego przez udostępniony formularz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora polegający na dbaniu o jakość świadczonych usług). Każdy ma prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia 
(w uzasadnionych przypadkach), ograniczenia przetwarzania oraz zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek konieczne w celu obsług przez nas twojego zapytania. Więcej informacji nt. przetwarzania danych osobowych dostępnych jest w Polityce Prywatności na stronie https://okshop.pl/rodo.